Торговельний центр «Дитячий світ» у центрі Хмельницького тепер має оновлений вигляд. Тут 11 червня завершили ремонтні роботи фасаду. Про це повідомили в Агенції муніципальної нерухомості міста.

Нагадаємо, капітальний ремонт ТЦ «Дитячий світ» оцінили у майже 895 000 євро. З цієї суми грантове фінансування від Програми розвитку ООН (ПРООН) становить  654 800 євро, решта — кошти міста. Проєкт передбачає встановлення ліфту, а також утеплення фасаду та покрівлі, ремонт торгового залу, капітальний ремонт внутрішньобудинкових систем водопостачання та водовідведення, заміну електропроводки, ремонт санвузлів. На другому поверсі, як зазначили в муніципалітеті, планують створити багатофункціональний простір для розвитку бізнесу. За словами міського голови, «Дитячий світ» вже давно вижив себе у такому форматі, який був до ремонту.

«Як новенька копійка… Фасад торговельного центру «Дитячий світ» виблискує новою білою свіжою фарбою — 11 червня підрядники повністю завершили оновлення екстер’єру будівлі. Ремонт тривав від лютого. Над ним працювало два десятки будівельників», – прозвітували в Агенції муніципальної нерухомості.

Зазначається, що спершу зовнішні стіни утеплили мінватою, далі провели дюбелювання, нанесли три види шпаклювання: базове, із сіткою та чистове, ґрунтування, декоративне оздоблення та фарбування. Почали працювати з двору, а завершили облаштуванням портика із колонами — головного входу.

Оновити вхідну частину, кажуть, вдалося удвічі швидше від запланованого — замість місяця витратили два тижні, бо погода сприяла. Загальна площа робіт становить 2400 квадратних метрів.

Втім, ще тривають роботи на даху будівлі. Повністю їх закінчити, зауважують, будівельники зможуть не раніше за кінець червня. Далі працюватимуть над інтер’єром торговельного залу та бізнес-простору на другому поверсі й облаштуванням сходової клітини.

В Агенції нагадали, що ремонт виконується у межах проєкту з підтримки економічного відновлення українських муніципалітетів за фінансування уряду Німеччини.

«Дитячий світ» оновив не тільки фасад, а й вуличну вивіску. Букви назви вдень чітко контрастують зі світлими стінами приміщення та виглядають чорними. Натомість увечері на темному тлі яскраво підсвічуватимуться. За кілька тижнів встановлять і літери словосполучення «Торговельний центр», – похвалились в Агенції.

Утім, саме оновлення вивіски викликало жваве обговорення у соцмережах. Зокрема, побачене прокоментував хмельничанин Олександр Зорян:

«Люблю деталі. Деталі можуть багато сказати про людину. Наприклад дизайнер, який робив надпис на дитячому світі всіляко намагається розвиватися в професії. Але, скоріш за все він лише на початку свого проф шляху. Це відбивається на його роботі. Так само, як діти, які курять, думають що вони виглядають круто, дизайнери початківці, які невдало заграють з латинськими літерами, недбало вплітаючи їх в кирилицю, не усвідомлюють наскільки це меншовартісне лайно. П.С. Загалом колосальна робота пророблена з будівлею. Стало набагато краще».

Під його дописом містяни почали висувати власні версії, як краще зробити вивіску, на яку літеру і що поміняти, куди «на часі спрямувати гроші». Перепало й щодо недоцільності назви торговельного центру, в якому «нічого дитячого немає».

Порція критики дісталась і на сторінці Агенції муніципальної нерухомості:

«Застосування в назві будівлі (Dитячий світ) латинської літери (D) та тип шрифта для назви підібрано не вдало. Шрифт не відображає період в якому була побудова будівля, це – 50 роки минулого сторіччя. Дане рішення з дизайнерської точки зору в край не професійне»,

«А не можна було літери з адекватною відстанню між ними встановити??? І що за D на початку? Халтурники, бл… (Понаплодили купу агенцій, проєктів та асоціацій, а елементарні речі немає кому проконтролювати… (».

Агенція відповіла:

«Міжбуквенний інтервал на фото видається неоднаковим через те, що літери розміщені на заокругленому фасаді, і тому розміщені на різній відстані відносно точки огляду. Літера ж «D» стилізована, згідно з проєктом».



Джерело: xm-inside.com