-
Транспортну систему міста планують повністю змінити.
-
На розробку плану піде 14,3 мільйона гривень.
Невдовзі для Хмельницького почнуть розробляти план сталої мобільності. Це документ, який передбачає комплексну реформу транспортної системи міста. Це включає, зокрема, зміни громадський транспорт, велодоріжки, пішохідні зони, робота світлофорів, розмітку, пасажиропотоки та будівництво нових доріг.
Цього тижня, 11 квітня, підписали договір з розробниками плану. Це консорціум «A+S», який включає компанії з Німеччини, Італії та Хорватії. Про це журналісту vsim.ua розповів заступник міського голови Хмельницького Микола Ваврищук.
За словами чиновника, розробка плану сталої мобільності розпочнеться протягом двох-трьох тижнів та триватиме рік. До роботи будуть залучені близько дев’яти експертів — як закордонних, так і українських. В процесі розробки відбуватимуться обговорення з хмельничанами.
Вартість розробки плану складає 340 тисяч євро або ж близько 14,3 мільйона гривень. Ці гроші надає Європейський банк реконструкції та розвитку у вигляді гранту. Про це писали на сайті Хмельницької міської ради.
Основні цілі розробки плану такі:
-
підвищити привабливість та покращити доступність та зручність використання громадського транспорту та немоторизованих транспортних засобів, запропонувати реальну альтернативу використанню приватного автомобіля
-
покращити немоторизовану мобільність шляхом реалізації конкретних зон/маршрутів, приділяючи особливу увагу університетам, школам, лікарням, паркам та важливим туристичним і культурним об’єктам, офісним центрам, комерційним центрам, державним установам
-
покращити сполучення громадського транспорту між залізничним вокзалом, автовокзалами, потенційним місцевим аеропортом та іншими основними зонами інтересу, такими як житлові, туристичні та ділові райони, до центру міста
-
покращити доступність маршрутів та зупинок громадського транспорту таким чином, щоб максимальна пішохідна відстань до зупинки громадського транспорту була обґрунтованою
-
запропонувати, як можна використати наявні транспортні дані або зібрати нові транспортні дані для міста та його мешканців, щоб підвищити ефективність їхніх поїздок та покращити досвід, зокрема, шляхом включення конкретних цифрових компонентів та використання додатків
-
інтегрувати в модель такі поведінкові та вартісні показники для визначення ймовірних зональних сценаріїв поширення електромобільності та потреби у відповідній інфраструктурі для підзарядки
Читайте також:
-
У хмельницьких автобусах з’являться валідатори, у тролейбусах зникнуть QR-коди ПриватБанку
-
Де можна купити та поповнити картку для проїзду у Хмельницькому
-
Тариф на проїзд у Хмельницькому: що про можливе здорожчання кажуть перевізники і влада
-
Через війну не вистачає водіїв: яка ситуація в громадському транспорті Хмельницького
-
300 разів за тиждень проїхались у тролейбусах двоє пільговиків у Хмельницькому