Мешканка міста Хмельницького усно поскаржилась до Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області на завищену вартість хліба в одному з об’єктів роздрібної торгівлі. Аби запобігти порушенню при встановленні роздрібних цін на цей товар, до магазину навідались спеціалісти установи.

Як зазначають в управлінні, фахівці нагадали представнику суб’єкта господарювання про вимоги, встановлені постановою Кабміну від 19.06.2023 № 650 на період воєнного стану та трьох місяців після його припинення чи скасування на продовольчі товари вітчизняного виробництва, крім товарів, маркованих як органічна продукція.

Згідно з цими вимогами, на борошно пшеничне вищого сорту, молоко пастеризоване жирністю 2,5 % (у плівці), хліб житньо-пшеничний, яйця курячі категорії С1, птицю (тушки курячі, четвертинки тушки курячої), батон, олію соняшникову рафіновану встановлено граничний рівень торговельної надбавки у розмірі не більш як 10 % з урахуванням рекламних, маркетингових послуг, послуг з підготовки, обробки, пакування, інших послуг, пов’язаних з реалізацією відповідних товарів кінцевому споживачу”, – зауважили в держустанові.

Підприємець, як повідомляється, із власної ініціативи надав первинні документи, які підтвердили, що торговельна надбавка на хліб житньо-пшеничний та батон становить 10 %.

Тобто, вимоги законодавства щодо порядку формування, встановлення та застосування державних регульованих цін дотримані”, – зазначили в Держпродспоживслужбі.

Тож за результатами виїзду до магазину фахівці в телефонному режимі ґрунтовно роз’яснили хмельничанці усі питання, які вона підняла у зверненні.

Водночас в установі нагадують споживачам, що в разі виявлення випадків можливих порушень законодавства у сфері ціноутворення, неправомірного підвищення цін на перераховані товари можна повідомити Головне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій областіпоштою на адресу вул. Шевченка, 53, м. Хмельницький, 29001, або електронну адресу info@consumerhm.gov.ua чи за телефоном (0382) 65-07-34.

Як повідомляв ХМ-ІНСАЙД, майже пів тисячі скарг на неякісні товари та послуги надійшло від споживачів Хмельниччині з початку року.



Джерело: xm-inside.com